Het panel bestaat uit Leontine Smith (directeur Smith Communicatie), Martin Pronk (directeur Noclichés) en Sonja Looman (Account Executive Nespresso).
Leontine Smith, directeur/eigenaar van Smith Communicatie BV, een PR & communicatieadviesbureau opgericht in 2003. Het motto van Smith Communicatie is: “Meer omzet door PR”. Leontine en haar team zorgen ervoor dat hun klanten zo vaak mogelijk op het netvlies komen van de doelgroepen, zowel online als offline.
Martin Pronk, directeur/eigenaar Noclichés, nuchter en realistisch bureau sinds 2001. Geen grote verhalen maar een reële kijk op effectieve communicatie met optimale inzet van offline- en onlinemedia. Martin heeft brede marktkennis en meer dan 15 jaar ervaring met het ontwikkelen van concepten voor uiteenlopende media. Veel kennis over de ontwikkeling van het medialandschap en de opkomst en invloed van ‘Nieuwe Media’.
Sonja Looman is sinds 2007 actief in de sales, haar expertise ligt bij B2B en relatiemanagement. Sinds november 2010 is Sonja werkzaam bij Nespresso waar zij verantwoordelijk is voor de zakelijke markt in de regio Haaglanden.
PROGRAMMA 19.00 uur: Zaal open 19.30 uur: Ontvangst met Champagne 20.30 uur: Welkomstwoord 20.35 uur: Paneldiscussie 21.00 uur: Netwerken! 22.30 uur: Einde.
|